Jak zamawiać

  1. WYSZUKIWANIE PRODUKTÓW: Istnieją 4 sposoby, aby znaleźć pożądany produkt:
    1. Za pomocą menu głównego w wyszukiwarce: tu można szukać w tradycyjny sposób (wpisując np. "stroje piratów") i wybierać spośród proponowanych produktów powiązanych.
    2. Za pomocą kategorii w menu głównym, klikając w odpowiednią kategorię, z której pochodzi pożądany produkt. W tej zakładce znajdziesz wszystkie kategorie.
    3. Klikając w poszczególne litery alfabetu. Na przykład, klikając na F znajdziesz kostiumy i produkty związane z “Frozen”.
  2. WYBÓR PRODUKTU: Po wybraniu produktu, możesz wybrać stałe cechy, które będzie posiadać produkt w każdym przypadu, takie jak rozmiar, model i kolor.

    W ten sposób łatwo dobierzesz dodatki i akcesoria do Twojego stroju, takie jak np. kapelusz kowbojski albo naszyjnik hawajski, zaznaczając pole obok dodatków i wskazując ilość produktów, jaką chcesz zamówić.

    Następnie, należy kliknąć "Do koszyka", aby dodać dane produkty do koszyka, zawsze jeśli te są dostępne w naszym magazynie, lub w magazynie naszego producenta.

    W razie produktów wysprzedanych lub niedostępnych, zostaw nam swój e-mail, a my powiadomimy Cię kiedy pożądany produkt będzie ponownie dostępny.

  3. KOSZYK : zaraz po kliknięciu przycisku zakupu, znajdziesz się w pierwszym etapie koszyka zakupów, gdzie będziesz miał dwie możliwości:
    1. A. Kontynuacja zakupów, klikając w "Jeszcze nie jestem pewny, chcę kupować dalej", po czym znajdziesz się w początkowym etapie wyszukiwania produktów.
    2. B. Realizacja zamówienia, klikając w "Realizacja zamówienia".

    Gdy to robisz, przyjdzie czas na rejestrację, w której trzeba będzie podać dane potrzebne do wysyłki. Jeśli jesteś już zarejestrowany, podaj nam tylko Twoją nazwę użytkownika i hasło.

    Na tym etapie możesz wprowadzić swoje kupony zniżkowe (jeśli je posiadasz) i określić miejsce docelowe i rodzaj przesyłki, abyśmy mogli obliczyć Twoją łączną kwotę zakupu.

  4. RODZAJ WYSYŁKI I PŁATNOŚĆ: Po wprowadzeniu Twoich danych, musisz wybrać rodzaj wysyłki i metodę płatności, jaka Cię interesuje.

    Możesz wybrać spośród różnych metod płatności, jak karta kredytowa, Paypal, lub Przelewy24. Aby uzyskać więcej informacji na temat metod płatności, kliknij tutaj.

    Po wyborze rodzaju wysyłki i płatności, kliknij „Przejdź do kasy”. Następnie otworzy się okno, w którym dokonasz płatności za Twoje zamówienie. Okna te różnią się od siebie w zależności od wybranej metody płatności.

  5. POTWIERDZENIE ZAKUPU: Zobaczysz wiadomość o potwierdzeniu zakupu.

    Poza tym, dostaniesz email z potwierdzeniem i numerem zamówienia. Po wysłaniu Twojego zamówienia, dostaniesz automatycznie kolejnego maila z kodem śledzenia Twojej przesyłki, abyś mógł kontrolować w każdym momencie, gdzie się ona znajduje.

W Twoim koszyku znajdziesz pole, w które wprowadzić możesz swój kod rabatowy. Będzie to możliwe po kliknięciu w "Zrealizuj swój kupon zniżkowy tutaj". Po prostu dodaj tę opcję do Twego koszyka i kliknij "Aktywuj zniżki".

Wielkość zniżki zależy od ilość osób, które znajdują się w grupie. Zalecamy Ci skontaktować się z nami za pośrednictwem naszego formularza kontaktowego (znajdziesz go w prawym górnym rogu strony: Obsługa klienta).

Jesteśmy sklepem online i zajmujemy się tylko i wyłącznie sprzedażą wysyłkową. Minimalny czas realizacji zamówienia wynosi do 5 dni roboczych, a jeśli produkt nie przypadnie Ci do gustu, to pamiętaj, że dysponujesz prawem do zwrotu w przeciągu 2 tygodni od momentu otrzymania przesyłki.

W momencie, gdy Twoje zamówienie zostało przez nas odebrane i posiada status “En picking”, nie jesteśmy w stanie go zmodyfikować, ponieważ w tym momencie jest przygotowywane do wysyłki pod wskazany przez Ciebie adres.

Faktura generowana jest automatycznie i możesz ją pobrać logując się do Twojego konta użytkownika Funidelia.

Istnieje możliwość, że zamówienie zostało anulowane przez nas, ponieważ produkt, który zamówiłeś jest obecnie wysprzedany, lub posiada zbyt długi czas oczekiwania. Zawsze możesz się z nami skontaktować, lub złożyć nowe zamówienie.