Po złożeniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem wysyłki oraz bezpośrednim linkiem, zawierającym informacje potrzebne do śledzenia twojej przesyłki.
Jeśli nie otrzymałeś wyżej wymienionego e-maila, możesz również śledzić swoją przesyłkę poprzez zakładkę "Moje konto". Znajdziesz w niej także dane przewoźnika, by móc się z nim skontaktować w celu uzyskania bardziej szczegółowych informacji na temat statusu zamówienia.
* Jeśli wybrałeś DPD jak tylko zamówienie będzie przekazane kurierowi do dostarczenia w Polsce, tracking się zaaktualizuje.
Pragniemy poinformować, że dane osobowe podane w niniejszym formularzu będą przetwarzane wyłącznie przez Funiglobal Development S.L. (Funidelia). Informacje te mają na celu udzielenie odpowiedzi na wszelkie pytania lub prośby. Legitymizacja odbywa się za zgodą zainteresowanej strony. Informujemy, że nie udostępnimy Twoich danych firmom trzecim. Użytkownik ma prawo między innymi do dostępu, poprawiania i usuwania danych zgodnie z wyjaśnieniami zawartymi w Polityce Prywatności dostępnej tutaj.