Każdy z naszych produktów dysponuje TABELĄ ROZMIARÓW, umieszczoną z lewej strony zdjęcia produktu. Jeśli tabela rozmiarów nie wyświetla się, oznacza to, że ją w tym momencie, dla danego modelu, nie dysponujemy. Miej jednak na uwadze, że podane rozmiary odpowiadają europejskim rozmiarom uniwersalnym.
Si no aparecen las medidas es porque el fabricante no nos las ha informado. En estos casos, las tallas corresponden con las que se lleven habitualmente.
Jeszcze masz wątpliwości? Skontaktuj się z nami
Por norma general los disfraces están confeccionados en materiales sintéticos que le otorgan a los disfraces y accesorios una mayor usabilidad. En algunos casos específicos pueden variar. Puedes consultar toda la información que tenemos al respecto en la columna a la izquierda del producto en la opción "Información del Producto"
Debajo de nuestra imagen aparece un cuadro en el que te decimos qué incluye ese disfraz o complemento. Si tienes más dudas, ampliamos la información en la opción de la columna a la izquierda de la imagen “Información de producto”
Produktu niedostępnego nie da się kupić. Podaj nam Twojego maila i rozmiar, który Cię interesuje. Poinformujemy Cię, jak kostium tylko pojawi się ponownie w sprzedaży.
Jeszcze masz wątpliwości? Skontaktuj się z nami
Wiele z naszych produktów posiada licencje oficjalne lub produktowanych jest przez naszych zagranicznych fabrykantów, co oznacza, że produkt najpierw musi być przez nas zamówiony. Staramy się przyspieszyć cały proces, aby był jak najkrótszy, jednak czas dostawy, który widzisz na stronie internetowej, zawsze jest czasem realnym, którego nie da się skrócić.
Jeszcze masz wątpliwości? Skontaktuj się z nami
Zamówienie możesz złożyć w bardzo prosty sposób za pośrednictwem naszej strony internetowej. Kliknij przycisk "DO KOSZYKA" i postępuj według podanych instrukcji. Jeśli masz problema z realizacją zamówienia, zadzwoń do nas, a chętnie udzielimy Ci pomocy: 222 04 37 30.
Jeszcze masz wątpliwości? Skontaktuj się z nami
www.funidelia.pl akceptuje następujące formy płatności: Przelewy24, Karta kredytowa, PayPal.
Staramy się, aby nasi klienci otrzymywali swoje zamówienia w jak najkrótszym czasie. Pamiętaj jednak, że dostawa realizowana jest tylko w ciągu dni roboczych.
Jesteśmy sklepem on-line, nie posiadamy magazynu, gdzie możesz odebrać swoje zamówienie.
Wiele z naszych produktów posiada licencje oficjalne lub produktowanych jest przez naszych zagranicznych fabrykantów, co oznacza, że produkt najpierw musi być przez nas zamówiony. Staramy się przyspieszyć cały proces, aby był jak najkrótszy, jednak czas dostawy, który widzisz na stronie internetowej, zawsze jest czasem realnym, którego nie da się skrócić.
Jeszcze masz wątpliwości? Skontaktuj się z nami
W momencie, kiedy składasz u nas zamówienie, zaczynamy przygotowywać Twoje zamówienie do wysyłki. W związku z tym, jeśli chcesz coś zmienić lub dodać, możesz to zrobić, ale tylko, jeśli zamówienie nie zostało przygotowane do wysyłki. Skontaktuj się z nami, aby dowiedzieć się, czy możesz zmodyfikować zamówienie.
Jeszcze masz wątpliwości? Skontaktuj się z nami
Jeśli Twoje zamówienie zostało wysłane i znajduje się w drodze, nie możesz zmienić adresu do dostawy.
Jeszcze masz wątpliwości? Skontaktuj się z nami
Po wysłaniu zamówienia, faktura zostaje automatycznie wygenerowana w przypadku każdego zamówienia. Możesz ją pobrać z Twojego konta użytkownika.
Niektóre z produktów, które oferujemy, ma dłuższy czas oczekiwania. Być może nadal jesteśmy w trakcie realizacji Twojego zamówienia. Jeśli paczka została wysłana, skonsultuj tracking zgodnie z linkiem, który wysłaliśmy Ci na Twojego maila. Jeśli masz więcej pytań, skontaktuj się z nami.
Jeszcze masz wątpliwości? Skontaktuj się z nami
Istnieje możliwość, że jeden, lub więcej produktów, które zamówiłeś, nie znajdują się dostępne w naszym magazynie. W związku z tym, aby nie wydłużyć Ci czasu oczekiwania na Twoje zamówienie, anulowaliśmy je i natychmiastowo zwróciliśmy Ci poniesione koszta.
Jeszcze masz wątpliwości? Skontaktuj się z nami
En nuestra promoción te regalamos el envío si seleccionas un punto de entrega en vez de tu domicilio. Puedes tener más información de la promoción y los envíos en este enlace: http://www.funidelia.es/content/6-envios-y-entregas
Zaloguj się do Twojego konta I skonsultuj Twoje dane osobowe, które podałeś nam do wysyłki. Pamiętaj, że możesz dodawać tyle adresów do wysyłki, ile chcesz.
Jeszcze masz wątpliwości? Skontaktuj się z nami
Czas oczekiwania wskazany na stronie jest aktualny i nie może być krótszy.
Jeszcze masz wątpliwości? Skontaktuj się z nami
Firma kurierska, z którą współpracujemy, dostarcza paczki w godzinach od 08:00 do 19:00. Nie jesteśmy w stanie określić, w jakiej porze zostanie Ci dostarczona paczka i nie możemy wybrać przedziału godzinowego.
Jeszcze masz wątpliwości? Skontaktuj się z nami
Firma kurierska zadzwoni do Ciebie lub pozostawi Ci aviso w drzwiach. Skonltuj się z firmą kurierską, aby ustalić detale dostawy na inny dzień.
Niektóre z produktów, które oferujemy, ma dłuższy czas oczekiwania. Być może nadal jesteśmy w trakcie realizacji Twojego zamówienia. Jeśli paczka została wysłana, skonsultuj tracking zgodnie z linkiem, który wysłaliśmy Ci na Twojego maila. Jeśli masz więcej pytań, skontaktuj się z nami.
Punkty GLS Parcelshop, to sklepy, które współpracują z firmą GLS. W przypadku, gdy kurier nie zastanie Cie w domu w czasie dostawy paczki więcej niż 2 razy, Twoje zamówienie dostarczone zostanie do najbliższego Twojemu adresowi dostawy punktu GLS Parcelshop.
Jeszcze masz wątpliwości? Skontaktuj się z nami
Jeśli chcesz dokonać zamiany modelu lub rozmiaru produktu, musisz po prostu zwróć niechciany towar i zamów nowy w odpowiednim rozmiarze.
Jeszcze masz wątpliwości? Skontaktuj się z nami
Wszystkie produkty zakupione na www.funidelia.pl podlegają zwrotowi. Aby dokonać zwrotu musisz skontaktować się z nami i odesłać nam towar w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Towaru musi być oryginalnie opakowany i nie może nosić śladów użytkowania. Zwroty, za wyjątkiem towarów wadliwych lub uszkodzonych, tyczą się tylko wartości towaru.
Jeszcze masz wątpliwości? Skontaktuj się z nami
Zwrot pieniędzy wykonywany jest najszybciej, jak to tylko możliwe i w każdym przypadku dochodzi do niego w ustawowym terminie 30 dni od dnia, kiedy klient powiadomi nas o zamiarze zwrotu towaru. Normalnie czas zwrotu pieniędzy wynosi 1 tydzień, ale może się wydłużyć w ciągu najbardziej obleganego okresu pracy.
Jeszcze masz wątpliwości? Skontaktuj się z nami
Nie ma problemu, możesz go zwrócić i jeśli wszystko będzie w porządku zwrócimy Ci pieniądze, lub otrzymasz nowy produkt. Musisz tylko złożyć wniosek o zwrot towaru. Zaznacz, że produkt jest uszkodzony, a my skontaktujemy się z Tobą i zaproponujemy Ci najlepsze rozwiązanie.
Jeszcze masz wątpliwości? Skontaktuj się z nami
To bardzo łatwe. Kliknij "zapomniałem hasła" i postępuj według instrukcji. Na Twojego maila przyślemy Ci nowe hasło dostępu.
Znajdź zakładkę "Moje bony rabatowe" po zalogowaniu się do Twojego konta użytkownika. Znajdziesz tam wszystkie rabaty, które zebrałeś na realizację Twoich kolejnych zamówień.
Skonsultuj się z naszym działem obsługi klienta, udzielimy Ci wskazówek jak zrobić, albo usuniemy Twoje dane za Ciebie.
Jeszcze masz wątpliwości? Skontaktuj się z nami
Wyślij nam wiadomość: Formularz Działu Obsługi Klienta
Wszystkie maile zostaną odpowiedziane w ciągu 24 godzin