Zwrot towaru

Wszystkie produkty, za wyjątkiem tych opakowanych hermetycznie, zakupione na www.funidelia.pl podlegają zwrotowi. Aby dokonać zwrotu musisz:

  • Wypełnić list przewozowy dołączony do Twojego zamówienia,
  • Wybrać sposób, w jaki chcesz nam dostarczyć przesyłkę: nasz serwis zwrotny w cenie 29,99 zł (Poczta Polska) lub wysyłka paczki we własnym zakresie (więcej informacji odnośnie tego punktu znajdziesz w kolejnych punktach),
  • Spełnić pozostałe warunki określone w tym dziale.

UWAGA: Pamiętaj, że to Ty ponosisz koszty wysyłki zwrotnej - zarówno, jeśli wysyłasz produkt samodzielnie, lub jeśli zdecydujesz się na skorzystanie z serwisu Poczty Polskiej (cena serwisu: 29,99 zł). Jeśli zdecydujesz się na zwrot całego zamówienia wszystkich produktów zakupionych w www.funidelia.pl, zostaną Ci zwrócone koszty wysyłki*, lecz to Ty ponosisz koszty przesyłki zwrotnej.

*Informacja tyczy się wysyłki standardowej. Koszty przesyłki Express nie zostaną zwrócone.

Zwroty, za wyjątkiem towarów wadliwych lub uszkodzonych, tyczą się tylko wartości towaru. W przypadku otrzymania produktu wadliwego, zwracamy koszty przesyłki zwrotnej.

 

Koszty wysyłki i podatków międzynarodowych nie podlegają zwrotowi.

 
FUNIDELIA FIESTA S.L. akceptuje tylko i wyłącznie zwroty produktów, które spełniają poniższe warunki:
  1. Towar musi znajdować się w tym samym stanie, w jakim został dostarczony i musi zachować oryginalne opakowanie i ometkowanie. Produkt musi zostać zwrócony w tym samym opakowaniu (karton, siatka, folia itp.), w którym go otrzymałeś. Upewnij się, że produkt bezpiecznie dotrze do magazynu FUNIDELIA FIESTA S.L.
  2. Produkt nie może nosić śladów użytkowania lub modyfikacji. To oznacza, że nie możesz go wcześniej używać, prać, prasować, modyfikować itp. Prosimy o dokładne sprawdzenie stanu towaru przed jego zwrotem.
  3. Niektóre produkty nie podlegają zwrotowi:
    • Stroje szyte na miarę.
    • Produkty pakowane hermetycznie, takie jak rękawiczki, skarpetki, rajstopy itp.
    • Po otwarciu opakowania nie podlegają zwrotowi.
  4. W przypadku zwrotu towaru, który nie spełnia powyższych warunków, klient ponosi koszty zwrotu produktu.

Należy pamiętać, że incydentalnie styl produktu może nieznacznie różnić się w formie produkcji. Różnice te, niezależnie od stopnia dyferencji, znajdują się poza naszą kontrolą. Przepraszamy za wszelkie niedogodności, jakie może to spowodować. W ramach naszej polityki zwrotów, możesz zareklamować każdy produkt, który nie spełnia Twoich oczekiwań.

Prosimy, sprawdź najpierw, czy dany produkt spełnia kryteria zwrotu towaru, określone w naszej Polityce zwrotów.

Zwrot towaru krok po kroku:

  1. Przejdź do zakładki "Moje konto", która znajduje się w prawym, górnym roku ekranu. Następnie zaloguj się za pomocą Twojej nazwy użytkownika i hasła. Na karcie "Zwroty" zobaczysz wszystkie produkty, które możesz zwrócić, stan zwrotu i dotychczas wprowadzone zmiany. Istnieje możliwość, że Twoje produkty nie pojawią się w tym dziale i nie będziesz mógł dokonać zwrotu do czasu, gdy nie miną 12-24 godziny od czasu odebrania zamówienia. Dzieje się tak, ponieważ potrzebujemy trochę czasu, aby zarejestrować Twoje zamówienie w naszym systemie przekazując Twoje dane firmie transportowej.
  2. Wybierz produkty, które chcesz zwrócić. Możesz dodać również powód zwrotu (możesz ale nie musisz... choć to dla nas wielka pomoc!).
  3. Wybierz metodę wysyłki do zwrotu produktu: możesz zarówno wygodnie i szybko wydrukować etykietę zwrotną i zanieść paczkę do najbliższego punktu Poczty Polskiej, jak i wysłać nam Twoją paczkę we własnym zakresie.
  4. Przygotuj paczkę i wypełnij list przewozowy: Zapakuj produkt(y) w prawidłowy sposób, uwzględnij wypełniony list przewozowy, który został dołączony do Twojego zamówienia.
    Jeśli zdecydowałeś się na skorzystanie z naszego serwisu zwrotnego w cenie 29.99 zł, pamiętaj o wydrukowaniu etykiety i o przyklejeniu jej w widocznym miejscu na paczce zwrotnej. Zanieś paczkę do najbliższego punktu Poczty Polskiej i wyślij na adres, który widnieje na etykiecie.
    Jeśli jednak zdecydowałeś sie wysłać paczkę we własnym zakresie, pamiętaj że o zwrot przesyłki musisz zatroszczyć się sam. Wybierz dowolną metodę przesyłki, starannie opakuj produkt(y), uwzględnij wypełniony list przewozowy i wyślij paczkę na adres, który podajemy w strefie użytkownika.
    Pamiętaj, że na zwrot przesyłki masz 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania zamówienia.
  5. Zwrot pieniędzy: Jak tylko otrzymamy Twój zwrot, sprawdzimy stan zwróconego produktu(ów). Jeśli wszystko odbędzie się bezproblemowo, przystąpimy do zwrotu środków. Zwrot poniesionych kosztów nastąpi poprzez ten sam środek płatności, którego użyłeś, dokonując zamówienia. Pamiętaj, że koszty przesyłki zamówienia, które dotarło do Ciebie, ulegają zwrotowi tylko, gdy zwrócone zostanie pełne zamówienie (tzn. wszystkie jego produkty).

UWAGA: Jeśli masz problemy ze złożeniem wniosku o zwrot produktów wyślij nam maila za pośrednictwem formularza kontaktowego podając nam następujące dane:

  • Numer zamówienia
  • Imię i nazwisko
  • Przyczyna zwrotu

Po otrzymaniu Twojej wiadomości e-mail, skontaktujemy się z Tobą w celu potwierdzenia zwrotu (jeśli towar spełnia wszystkie warunki zwrotu zgodne z nasza polityką zwrotów).

Świetnie! Już prawie skończyliśmy. Przypominamy Ci o dwóch możliwych sposobach dostarczenia paczki na nasz adres:

Sposób 1: Wysyłka produktu do zwrotu we własnym zakresie:

  • Wyślij odpowiednio zapakowane produkty, które chcesz zwrócić, za pośrednictwem przewoźnika wybranego przez Ciebie na następujący adres:

Funiglobal - Logisfashion

Calle Matabueyes s/n

Polígono Industrial La Quinta, R2

19171 Cabanillas del Campo (Guadalajara), Hiszpania

  • Do produktu dołącz, wewnątrz przesyłki, list przewozowy z numerem zamówienie i z numerem zwrotu.

Sposób 2: Skorzystanie z naszego serwisu zwrotnego w cenie 29,99 zł (Poczta Polska):

  • Wydrukuj etykiete zwrotną i naklej ją w widocznym miejscu na przesyłce zwrotnej.
  • Do produktu dołącz, wewnątrz przesyłki, list przewozowy z numerem zamówienia i z numerem zwrotu.
  • Zanieś paczkę do najbliższego punktu Poczty Polskiej i wyślij ją na wskazany na etykiecie adres.

Pamiętaj, że Poczta Polska nie zażąda od Ciebie żadnej zapłaty za usługę. Koszt 29,99 zł zostanie automatycznie odciągnięty od łącznej kwoty do zwrotu.

Jeśli produkt nie zostanie wysłany w ciągu 14 dni kalendarzowych od złożenia wniosku, nie będziemy odpowiedzialni za dany zwrot. Jak tylko przymamy przesyłkę, sprawdzimy czy znajduje się ona w idealnym stanie (o czym mowa wyżej) i przystapimy do zwrotu Twoich pieniędzy.

W przypadku produktu wadliwego lub uszkodzonego, damy Ci wskazówki drogą mailową, co zrobić, abyś otrzymał odpowiedni produkt w jak najlepszy z możliwych sposobów.

Oczywiście. Po prostu zwróć niechciany towar i zamów nowy w odpowiednim rozmiarze.

Nie ma problemu, możesz go zwrócić i jeśli wszystko będzie w porządku zwrócimy Ci pieniądze, lub otrzymasz nowy produkt. Musisz tylko złożyć wniosek o zwrot towaru. Zaznacz, że produkt jest uszkodzony, a my skontaktujemy się z Tobą i zaproponujemy Ci najlepsze rozwiązanie.

W razie problemów, skonsultuj się z nami mailowo za pośrednictwem formularza kontaktowego.

Istnieje możliwość, że przystosowaliśmy niektóre typy "rozmiarówek" (szczególnie amerykańskich) do kategorii wiekowych i innego nazewnictwa. Jednakże zaproponowane przez nas rozmiary pokrywają się z miarami producenta, a my staramy się znaleźć w tej sprawie jak najlepsze rozwiązanie dla wszystkich.

Bądź spokojny i nie panikuj! Niektóre kostiumy mają na metce literkę "M", a Ty zamówiłeś "L". Nie martw się, "M" oznacza tu "Male" ("mężczyzna" w jęz. angielskim). W niektórych przypadkach producent stosuje nazewnictwo rozmiarów w języku angielskim (np. "SMALL" - czyli S i "LARGE" czyli L).

Inne kostiumy mają rozmiary podane w formie numeracji, którą dostosowaliśmy biorąc pod uwagę podane miary. Jest to zupełnie normalne przy standardyzacji produktów w internecie, chcąc uniknąć zamieszania związenego z różnymi typami rozmiarów.

Zwrot pieniędzy wykonywany jest najszybciej, jak to tylko możliwe i w każdym przypadku dochodzi do niego w ustawowym terminie 14 dni roboczych od dnia, w którym zwrócony towar dociera do naszego magazynu. Normalnie czas zwrotu pieniędzy wynosi 1 tydzień, ale może się wydłużyć w ciągu najbardziej obleganego okresu pracy, jak Halloween, Andrzejki, Święta Bożego Narodzenia, Sylwester, czy Karnawał.

Zwrot pieniędzy dostarczony zostanie na ten sam numer konta, który został użyty do zakupu towaru.

W przypadku zakupów kartą PayPal, PayU, Przelewy24 pieniądze zostaną zwrócone na konto bankowe, w którym posiadaczem jest ta sama osoba, która zrealizowała zamówienie. Do zwrotu lub wymiany produktu nie dojdzie, jeśli towar nie spełnia warunków opisanych w naszej polityce zwrotów.

Jeśli masz jakiekolwiek watpliwości odnośnie naszej polityki zwrotów, skontaktuj się z nami przez Formularz kontaktowy. Jeśli masz inne pytania, polecamy Ci sprawdzenie naszego FAQ (Najczęściej Zadawane Pytania).