Obsługa klienta

https://www.funidelia.pl/cart

Otrzymałem/am inny rozmiar, niż ten który zamówiłem/am. Jak mogę go zmienić?

Posiadamy kostiumy różnych producentów, więc dostosowujemy rozmiary, aby ujednolicić je na stronie internetowej. Oznacza to, że nazewnictwo rozmiaru kostiumu może się różnić w stosunku do wskazanego.

Jeśli jednak masz dowód otrzymania niewłaściwego rozmiaru, skontaktuj się z nami, prosząc o zwrot za pośrednictwem „Twojego konta” w sekcji zwrotów lub za pośrednictwem formularza kontaktowego (poniżej), podając:

  • Numer REF produktu
  • Numer zamówienia
  • Powód („Otrzymałem inny rozmiar niż ten, który zamówiłem”)
  • Zdjęcie kodu kreskowego kostiumu wraz ze zdjęciem rozmiaru

Gdy otrzymamy Twoją wiadomość, skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe, aby rozwiązać zaistniałą sytuację.

Masz 14 dni kalendarzowych od otrzymania zamówienia na złożenie reklamacji.

Inne pytania i odpowiedzi:
Top