Produkty zakupione w www.funidelia.pl można zwrócić gdy spełniają poniższe warunki:

  • W ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki możesz dokonać zwrotu towaru.
  • Aby dokonać zwrotu towaru musisz spełnić pozostałe warunki określone w tym dziale.

UWAGA: Pamiętaj, że to Ty ponosisz koszty wysyłki zwrotnej - zarówno, jeśli wysyłasz produkt samodzielnie, lub jeśli zdecydujesz się na skorzystanie z serwisu Poczty Polskiej (cena serwisu: 29,99 zł, w momencie otrzymania przesyłki zwrócimy Ci środki pomniejszone o koszty serwisu).

Jeśli zdecydujesz się na zwrot całego zamówienia zostaną Ci zwrócone również koszty wysyłki*, lecz to Ty ponosisz koszty przesyłki zwrotnej.

*Informacja tyczy się wysyłki standardowej DPD. W przypadku przesyłki DHL Express tylko 14,99 zł zostanie zwrócone.

Pamiętaj, że w sytuacji otrzymania wadliwego produktu nasza firma ponosi koszty przesyłki zwrotnej.

Podatki międzynarodowe nie podlegają zwrotowi.

FUNIGLOBAL DEVELOPMENT S.L. akceptuje tylko i wyłącznie zwroty produktów, które spełniają poniższe warunki:
  1. Towar musi znajdować się w tym samym stanie, w jakim został dostarczony i musi zachować oryginalne opakowanie i ometkowanie. Produkt musi zostać zwrócony w tym samym opakowaniu (karton, siatka, folia itp.), w którym go otrzymałeś. Ma to na celu uniknięcie jakichkolwiek szkód, które mogą powstać podczas transportu produktu do magazynu FUNIGLOBAL DEVELOPMENT S.L.
  2. Produkt nie może nosić śladów użytkowania lub modyfikacji. To oznacza, że nie możesz go wcześniej używać, prać, prasować, modyfikować itp. Prosimy o dokładne sprawdzenie stanu towaru przed jego zwrotem.
  3. Niektóre produkty nie podlegają zwrotowi:
    • Stroje szyte na miarę (z wyjątkiem przypadków wadliwych produktów).
    • Produkty pakowane hermetycznie, takie jak rękawiczki, skarpetki, rajstopy, peruki itp. Po otwarciu opakowania nie podlegają zwrotowi (z wyjątkiem przypadków wadliwych produktów).
  4. W przypadku zwrotu towaru, który nie spełnia powyższych warunków, zwrot będzie rozpatrzony negatywnie i nie zostaną zwrócone środki za odesłane produkty. Przesyłka zostanie odesłana do Ciebie i to Ty poniesiesz koszty związane z ponowną wysyłką towaru. W ciągu 7 dni kalendarzowych bedziesz musiał zorganizować transport Twojej przesyłki, w przeciwnym razie nie gwarantujemy jej ponownego dostarczenia. Oczywiście wcześniej skontaktujemy się z Tobą i wyjaśnimy zaistniałą sytuację.

Klient jest odpowiedzialny za zwrot produktów w idealnym stanie, upewniając się, że opakowanie chroni przedmioty przed uszkodzeniem, a przesyłka trafia do naszego magazynu bezpiecznie.

Należy pamiętać, że produkty mogą się nieznacznie różnić ze względu na zmiany w procesie produkcji. Zmiany te, niezależnie od stopnia modyfikacji, są poza naszą kontrolą.

Przepraszamy za wszelkie niedogodności. W ramach naszej polityki zwrotu można zwrócić każdy produkt, który w pełni nie spełnia Twoich oczekiwań (spełniając wyżej wymienione warunki).

Prosimy, sprawdź najpierw, czy dany produkt spełnia kryteria zwrotu towaru, określone w naszej Polityce zwrotów.

Zwrot towaru krok po kroku:

  1. Przejdź do zakładki "Moje konto", która znajduje się w prawym, górnym roku ekranu. Następnie zaloguj się za pomocą Twojej nazwy użytkownika i hasła. Na karcie "Zwroty" zobaczysz wszystkie produkty, które możesz zwrócić, stan zwrotu i dotychczas wprowadzone zmiany.

    Istnieje możliwość, że Twoje produkty nie pojawią się w tym dziale i nie będziesz mógł dokonać zwrotu do czasu, gdy nie miną 12-24 godziny od czasu odebrania zamówienia. Dzieje się tak, ponieważ potrzebujemy trochę czasu, aby zarejestrować Twoje zamówienie w naszym systemie przekazując Twoje dane firmie transportowej.

  2. Wybierz produkty, które chcesz zwrócić: Możesz dodać również powód zwrotu (możesz ale nie musisz... choć to dla nas wielka pomoc!).
  3. Wybierz metodę wysyłki do zwrotu produktu: Możesz zarówno wygodnie i szybko wydrukować etykietę zwrotną i zanieść paczkę do najbliższego punktu Poczty Polskiej, jak i wysłać nam Twoją paczkę we własnym zakresie.
  4. Przygotuj paczkę i wypełnij list przewozowy: Przygotuj paczkę, wydrukuj i wypełnij list przewozowy, który dołączony został w e-mailu potwierdzającym Twoje zamówienia. Jeśli zdecydowałeś się na skorzystanie z naszego serwisu zwrotnego, pamiętaj o wydrukowaniu etykiety i o przyklejeniu jej w widocznym miejscu na paczce zwrotnej. Zanieś paczkę do najbliższego punktu Poczty Polskiej i wyślij na adres, który widnieje na etykiecie. Jeśli jednak zdecydowałeś sie wysłać paczkę we własnym zakresie, pamiętaj że o zwrot przesyłki musisz zatroszczyć się sam. Wybierz dowolną metodę przesyłki, starannie opakuj produkt(y), uwzględnij wypełniony list przewozowy i wyślij paczkę na adres, który podajemy w strefie użytkownika. Pamiętaj, że na zwrot przesyłki masz 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania zamówienia.

    W momencie zarejestrowania zwrotu na naszej stronie, otrzymasz email z potwierdzeniem i dalszymi instrukcjami jak wysłać nam produkty i otrzymać zwrot pieniędzy.

    Pamiętaj aby wydrukować i wypełnić list przewozowy, który załączony był w e-mailu potwierdzającym zamówienie.

  5. Zwrot pieniędzy: Jak tylko otrzymamy Twój zwrot, sprawdzimy stan zwróconego produktu(ów). Jeśli wszystko odbędzie się bezproblemowo, przystąpimy do zwrotu środków. Zwrot poniesionych kosztów nastąpi poprzez ten sam środek płatności, którego użyłeś, dokonując zamówienia. Pamiętaj, że koszty przesyłki zamówienia, które dotarło do Ciebie, ulegają zwrotowi tylko, gdy zwrócone zostanie pełne zamówienie (tzn. wszystkie jego produkty). Informacja tyczy się wysyłki standardowej DPD. W przypadku przesyłki DHL Express tylko 14,99 zł zostanie zwrócone.

Jeśli chcesz zmienić rozmiar otrzymanego kostiumuz, wykonaj kroki wymienione powyżej i złóż nowe zamówienie z poprawnym rozmiarem. Oznacza to, że najpierw musisz zwrócić kostium, a następnie złożyć nowe zamówienie na kostium we właściwym rozmiarze.

Przypominamy Ci o dwóch możliwych sposobach dostarczenia paczki na nasz adres:

  • Sposób 1: Skorzystanie z naszego serwisu zwrotnego w cenie 29,99 zł (Poczta Polska): Wydrukuj etykiete zwrotną i naklej ją w widocznym miejscu na przesyłce zwrotnej. Do produktu dołącz, wewnątrz przesyłki, list przewozowy z numerem zamówienia i z numerem zwrotu. Zanieś paczkę do najbliższego punktu Poczty Polskiej i wyślij ją na wskazany na etykiecie adres. Pamiętaj, że Poczta Polska nie zażąda od Ciebie żadnej zapłaty za usługę. Koszt 29,99 zł zostanie automatycznie odciągnięty od łącznej kwoty do zwrotu.
  • Sposób 2: Wysyłka produktu do zwrotu we własnym zakresie:
    1. Przygotuj paczkę, wydrukuj i wypełnij list przewozowy, który dołączony został w e-mailu potwierdzającym Twoje zamówienia i wyślij produkty do zwrotu za pośrednictwem wybranego przez Ciebie przewoźnika na poniższy adres:

      PVS DVG GmbH
      c/o Funiglobal
      Mühlgrabenstraße 14a
      53340 Meckenheim
      Niemcy

    2. Do produktu dołącz, wewnątrz przesyłki, list przewozowy z numerem zamówienie i z numerem zwrotu.
    3. Jeśli produkt nie zostanie wysłany w ciągu 14 dni kalendarzowych od złożenia wniosku, nie będziemy odpowiedzialni za dany zwrot. Jak tylko otrzymamy przesyłkę, sprawdzimy czy znajduje się ona w idealnym stanie (o czym mowa wyżej) i przystapimy do zwrotu Twoich pieniędzy.

W przypadku produktu wadliwego lub uszkodzonego, damy Ci wskazówki drogą mailową, co zrobić, abyś otrzymał odpowiedni produkt.

Oczywiście. Po prostu zwróć niechciany towar i zamów nowy w odpowiednim rozmiarze.

W przypadku otrzymania wadliwego lub uszkodzonego produktu, należy wysłać do nas maila ze zdjęciem uszkodzonego towaru, jak również jego opakowania i kodu kreskowego. Skontaktujemy się z Tobą w celu rozpoczęcia procesu zwrotnego. Pamiętaj, masz 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania przesyłki, aby zareklamować dany produkt.

Jeśli wszystko będzie w porządku gdy otrzymamy produkty, zwrócimy Ci wszystkie pieniądze, a jeśli zdecydujesz się na wymianę wyślemy ci nowy produkt. Oczywiście nie ponosisz żadnych dodatkowych kosztów, koszty związane ze zwrotem wadliwego towaru i jego ponowną wysyłką w całości pokryje nasza firma.

Prosimy, nie zwracaj produktu bez wcześniejszej konsultacji z nami, ponieważ nasz Oddział Jakości może odrzucić Twoją reklamację.

Istnieje możliwość, że przystosowaliśmy niektóre typy "rozmiarówek" (szczególnie amerykańskich) do kategorii wiekowych i innego nazewnictwa. Jednakże zaproponowane przez nas rozmiary pokrywają się z miarami producenta, a my staramy się znaleźć w tej sprawie jak najlepsze rozwiązanie dla wszystkich. Bądź spokojny i nie panikuj!

Inne kostiumy mają rozmiary podane w formie numeracji, którą dostosowaliśmy biorąc pod uwagę podane miary. Jest to zupełnie normalne przy standardyzacji produktów w internecie, chcąc uniknąć zamieszania związenego z różnymi typami rozmiarów.

Zwrot pieniędzy wykonywany jest najszybciej, jak to tylko możliwe i w każdym przypadku dochodzi do niego w ustawowym terminie 14 dni roboczych od dnia, w którym zwrócony towar dociera do naszego magazynu. Normalnie czas zwrotu pieniędzy wynosi 1 tydzień, ale może się wydłużyć w ciągu najbardziej obleganego okresu pracy, jak Halloween, Andrzejki, Święta Bożego Narodzenia, Sylwester, czy Karnawał.

Zwrot pieniędzy dostarczony zostanie na ten sam numer konta, który został użyty do zakupu towaru. W przypadku zakupów kartą PayPal, PayU, Przelewy24 pieniądze zostaną zwrócone na konto bankowe, w którym posiadaczem jest ta sama osoba, która zrealizowała zamówienie.

Jeśli towar nie spełnia warunków opisanych w naszej polityce zwrotów, pieniądze nie zostaną Ci zwrócone. Oczywiście Twój zwrot zostnie rozpatrzony i rozważymy częściową refundację środków.

Top