Każdy produkt w jego opisie, przy wyborze rozmiaru, rodzaju wysyłki i ilości sztuk, posiada szczegółową informację dotyczącą szacowanej daty dostawy. Prosimy zapoznaj się z orientacyjną datą dostawy. Pamiętaj, że podana data jest orientacyjna i może ulec zmianie. Gdy tak się stanie, obsługa klienta niezwłocznie skontaktuje się z Tobą, aby przedstawić Ci nową datę dostawy. Dostawa tylko w dni robocze.

Wszystkie produkty znajdujące sie w Twoim zamówieniu będą wysłane w tym samym czasie, więc faktyczna data dostawy będzie zawsze uzależniona od produktu z najdłuższym czasem oczekiwania. Należy pamiętać, że niektóre produkty mają dłuższy czas dostawy, ponieważ muszą zostać zamawione u dostawcy. Zamówienie zostanie wysłane w momencie gdy otrzymamy dostawę towaru (przesyłka nie będzie wysłana w częściach). Dotyczy to również zamówień z wysyłką ekspresową (DHL), które zostaną wysłane, gdy wszystkie produkty będą dostępne w naszym magazynie. Zostaniesz powiadomiony o szacowanej dacie dostawy w momencie składania zamówienia, gdy wszystkie zamawiane produkty znajdą się w "Mój koszyk".

Szacowana data dostawy dotyczy zamówień złożonych do godziny 15, tylko w dni robocze, nie licząc weekendu i dni świątecznych. Zamówienia złożone po tej godzinie będą wysłane następnego dnia roboczego.

Wysyłka standardowa: DHL Parcel

  • 14,99 zł - Wysyłka gratis od 299 zł!

Minimalny czas dostawy wynosi 2-3 dni robocze, o ile zamawiane produkty znajdują się w naszym magazynie. Zamówienia z płatnością przy odbiorze (za pobraniem) wysyłane są kurierem DPD - czas dostawy w tym przypadku wynosi 4 dni robocze.

Czas wysyłki dla zamówień złożonych przed godziną 14:00 (dni robocze) przy wyborze wysyłki standardowej.


Wysyłka ekspresowa: DHL Express

  • 49,99 zł - niezależnie od wartości zamówienia

Czas wysyłki dla zamówień złożonych przed godziną 15:00 (dni robocze) przy wyborze wysyłki express lub płatności przy odbiorze o ile zamawiane produkty znajdują się w naszym magazynie. Brak dostawy w soboty i dni świąteczne. Wysyłka gratis od 299 zł nie jest możliwa. Wysyłka DHL EXPRESS obejmuje tylko i wyłącznie produkty dostępne do wysyłki natychmiastowej (jeśli produkt posiada informację, że data doręczenia może nastapić za dłuższy czas, przesyłka DHL EXPRESS nie sprawi, że otrzymasz go następnego dnia).

Pamiętaj, że niektóre produkty ze względu na ich rozmiar nie mogą być wysłane wysyłką DHL EXPRESS (w tej sytuacji w "Mój koszyk" zobaczysz przekreślony znaczek dostawy DHL).

Aby uzyskać więcej informacji o wysyłce międzynarodowej skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta poprzez formularz kontaktowy www.funidelia.info

W momencie wysłania Twojej paczki na wskazany przez Ciebie adres, dostaniesz od nas maila z potwierdzeniem wysyłki oraz z numerem lub z linkiem do śledzenia paczki.

Pamiętaj, że możesz śledzić paczkę także bezpośrednio z Twojego konta użytkownika po uprzednim zalogowaniu się. Tam też znajdziesz szacowany dzień dostawy.

Numer zamówienie nie odpowiada numerowi do śledzenia przesyłki. Numer zamówienia otrzymasz po zakończeniu procesu zakupu, a numer do śledziena przesyłki w momencie kiedy zamówienie zostanie wysłane.

Przez cały czas będziesz informowany o tym, gdzie jest Twoje zamówienie, jak tylko opuści nasz magazyn dostaniesz maila z linkiem do śledzenia przesyłki. także firma kurierska wyśle Ci wiadomość z danymi dostawy.

Jeżeli nie będzie Cię w domu w momencie dostarczenia zamówienia kurier skontaktuje się z Tobą w celu ustalenia nowego terminu dostawy. Również Ty możesz skontaktować się z firmą wysyłkową (podając numer śledzenia przesyłki) w celu dostarczenia zamówienia w innym terminie lub zmiany adresu dostawy. Pamiętaj, że Twoje zamówienie będzie przechowywane przez 14 dni kalendarzowych w instacjach firmy kurierskiej przed jego odesłaniem do naszego magazynu.

Składając zamówienie masz możliwość ustawienia innego adresu dostawy, dzięki czemu łatwiej uniknąć tej sytuacji. Na przykład, wiele osób podaje ich adres do pracy.

Podany czas dostawy danego produktu jest aktualizowany na bieżąco i nie może zostać skrócony.

Wiele z naszych produktów, które posiadają oryginalne licencje, nie znajdują się na stanie w naszym magazynie, który znajduje się w Niemczech. W takich przypadkach musimy zamówić towar, który Cię interesuje, a to oznacza, że czas oczekiwania na przesyłkę nie może być krótszy niż ten, który podaliśmy w opisie produktu.

Zaloguj się do Twojego konta – tam znajdziesz wszelkie dane, którymi dysponujemy na temat Twojego zamówienia. Ponadto pamiętaj, że w momencie wysyłki zamówienia wysyłamy Ci potwierdzenie z Twoim adresem na maila.

Nie możemy Ci podać konkretnego czasu dostawy. Firma kurierska dostarczy Twoje zamówienie w zależności od ich godzin pracy. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat czasu dostawy, możesz skontaktować się z firmą kurierską aby zaplanować dostawę w przypadku Twojej nieobecności.

W momencie, gdy przesyłka została już wysłana, nie jesteśmy w stanie zmienić adresu wysyłki Twojego zamówienia. Adres dostawy można zmienić w momencie, gdy przesyłka nie została jeszcze przygotowana do wysyłki. Aby to zrobić, skonsultuj się z naszym działem obsługi klienta poprzez formularz kontaktowy.

Pamiętaj, że jeśli zmienisz adres zamieszkania w trakcie procesu zamówienia, nie możemy wysłać ponownie zamówienia na nowy adres. W takim wypadku skontaktuj się z firmą kurierską w celu dostarczenia przesyłki na nowy adres.

Jeśli z jakiegoś powodu nie jesteśmy w stanie dostarczyć przesyłki na czas, będziemy informować Cię o tym z możliwością kontynuowania zamówienia z nową datą dostawy lub zwrotu pieniędzy.

Top