Obsługa klienta

https://www.funidelia.pl/cart

Jakie warunki musi spełnic produkt, abym mógł/mogła go zwrócic?

Prawo zwrotu dotyczy wyłącznie tych produktów, które są zwracane w tym samym stanie, w jakim zostały dostarczone i w oryginalnym opakowaniu. Zwrot kosztów nie zostanie dokonany, jeśli produkt był używany poza zwykłym otwarciem i przymierzeniem. Możesz otworzyć opakowanie i z należytą starannością obejrzeć materiał i kolorystykę towaru, pod warunkiem, że otwarcie nastąpi bez uszkodzenia oryginalnego pudełka/opakowania. Jeśli pudełko jest zepsute, wartość towaru spadła (zmniejszenie wartości towaru wynikające z manipulacji innych niż niezbędne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru).

Pamiętaj, że zwracając towar musisz zagwarantować jego ochronę przed uszkodzeniami. Jeśli nie możesz zwrócić go w opakowaniu (paczce), w którym go otrzymałeś/aś, musisz wysłać zwrot w innym z podobnymi właściwościami.

Niektórych produktów nie można zwrócić:

  • Towar zapieczętowany ze względów zdrowotnych lub higienicznych, który został otwarty po dostarczeniu. Obejmuje to produkty z opakowaniem hermetycznym lub blistrowym, których po otwarciu nie można ponownie sprzedać.
  • Artykuły spersonalizowane lub na miarę, które zostały wyprodukowane przez dostawcę wyłącznie dla klienta (z wyjątkiem przypadków wadliwych produktów).
Inne pytania i odpowiedzi:
Top