Obsługa klienta

https://www.funidelia.pl/cart

Prawo do odstąpienia od umowy

Prawo do odstąpienia od umowy

Użytkownik uznaje prawo do odstąpienia od zakupu dokonanego za pośrednictwem strony internetowej www.funidelia.pl, mogąc zwrócić produkt w przypadku niezadowolenia z niego w maksymalnym terminie czternastu (14) dni kalendarzowych od dnia, w którym użytkownik lub wskazana przez niego osoba trzecia, inna niż przewoźnik, weszła w posiadanie danego produktu.

Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, powinieneś powiadomić nas o tym w FUNIGLOBAL DEVELOPMENT S.L. Calle Poetisa María Zambrano nº 31, Edificio WTCZ, Torre Este, Planta 16, 50018 - Saragossa - Hiszpania lub napisać do nas poprzez nasz formularz kontaktowy, informując o zamiarze odstąpienia od umowy przy użyciu wyraźnego oświadczenia (na przykład listu wysłanego pocztą lub wiadomości e-mail). Możesz użyć tego wzoru formularza odstąpienia, ale nie jesteś do tego zobowiązany. Aby zmieścić się w terminie zwrotu, wystarczy, że prześlesz nam swoją wiadomość z informacją o odstąpieniu od umowy przed upływem odpowiedniego czasu (14 dni kalendarzowych).

Konsekwencje odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od umowy wynikającego z twojej decyzji, zwrócimy Ci wszystkie pieniądze, w tym koszt dostawy (z wyjątkiem dodatkowych opłat, na przykład wynikających z wyboru innego rodzaju dostawy, niż nasza standardowa, ekonomiczna wysyłka) bez zbędnych opóźnień, a w każdym razie w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym poinformowałeś nas o zamiarze odstąpienia od umowy, pod warunkiem że otrzymałeś wcześniej produkty, które mają podlegać zwrotowi. Pieniądze zostaną zwrócone tą samą metodą płatności, której użyto podczas pierwszej transakcji, chyba że wyraźnie zaznaczono inaczej. Refundacji nie towarzyszą żadne dodatkowe opłaty.

Nasza firma może wstrzymać się ze zwrotem pieniędzy dopóki nie otrzymamy produktów, lub do czasu gdy przedstawisz dowód odesłania towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Zwracane produkty należy wysłać na adres: Funiglobal - DHL Solutions GmbH, Barentsstr. 24, 53881 Euskirchen, Germany, bez zbędnych opóźnień, a w każdym razie w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym poinformowałeś nas o zamiarze odstąpienia od umowy. Termin zwrotu uznaje się za dotrzymany, jeśli konsument odeśle produkty przed upływem 14-dniowego okresu. Wszystkie koszty związane ze zwrotem ponosi klient.

Klient ponosi odpowiedzialność za obniżenie wartości produktu, wynikające z postępowania w sposób inny niż niezbędny do ustalenia natury, cech i funkcji produktu.

Jak określamy obniżenie wartości produktów

W celu poznania natury przedmiotu, jego cech oraz funkcji konsument może mu się przyjrzeć i go sprawdzić (i), pod warunkiem że zachowa przy tym należytą ostrożność (ii). Dokładnie tak samo, jak gdy ocenia produkt w stacjonarnym sklepie. Nadmierna manipulacja i testowanie przedmiotu może skutkować utratą jego wartości, co upoważnia nas do potrącenia części ze zwrotu pieniędzy za zakup. Spadek wartości towaru określamy indywidualnie dla każdego przypadku. Konsument może otworzyć paczkę i zbadać materiał, z jakiego jest zrobiony produkt, ocenić kolory i teksturę. Należy przy tym zachować ostrożność i upewnić się, że opakowanie nie ulegnie zniszczeniu. Jeśli oryginalne opakowanie jest uszkodzone, uznamy iż produkt stracił na wartości. Miej na uwadze, że jesteś odpowiedzialny za nasze produkty oraz ewentualne uszkodzenia, jakim mogą ulec gdy są w twoim posiadaniu, aż do momentu dotarcia do naszej siedziby.

Przepisy Wspólne

Nie będziesz mieć prawa do odstąpienia od umowy, jeśli produkt który chcesz zwrócić:

- został specjalnie dostosowany do klienta lub był szyty na miarę

- był szczelnie zamknięty ze względów sanitarnych lub zdrowotnych i jego opakowanie zostało naruszone lub otwarte po dostarczeniu

Twoje prawo do odstąpienia od umowy ma zastosowanie wyłącznie w stosunku do produktów, które zostaną zwrócone w takim samym stanie, w jakim je otrzymano. Konsument nie otrzyma zwrotu pieniędzy, jeśli produkt był używany poza zwykłym otwarciem go w celu sprawdzenia, nie jest w tym samym stanie w którym został dostarczony lub uległ uszkodzeniu. Dlatego właśnie konsument musi ostrożnie obchodzić się z produktami, gdy są w jego posiadaniu.

Po sprawdzeniu zwróconego produktu powiadomimy cię o tym, czy masz prawo do zwrotu zapłaconej kwoty. Zwrot kosztów dostawy jest możliwy tylko wtedy, gdy prawo do odstąpienia od umowy zostało wykorzystane w odpowiednim, zgodnym z obowiązującym prawnie terminie oraz nastąpił zwrot wszystkich produktów zawartych w zamówieniu. W przypadku błędu w zawartości paczki zwrotnej, nie wynikającego z winy Funidelia, będziemy upoważnieni do obciążenia Cię dodatkowymi kosztami, jeśli możliwe będzie zorganizowanie przekazania paczki z powrotem w twoje ręce. W każdym wypadku prawa i uznane działania są chronione przez obowiązujące przepisy.

Zwrot wadliwych/uszkodzonych produktów

Poprzez nasze usługi po-sprzedażowe staramy się szybko i skutecznie docierać do klientów, w celu rozwiązania ewentualnych problemów związanych z produktami lub zamówieniami.

Jeśli zauważysz jakiekolwiek usterki produktu w momencie dostawy, od razu skontaktuj się z nami za pośrednictwem poczty, gdyż dwa (2) dni robocze po otrzymaniu przez ciebie produktu, nie przyjmujemy skarg związanych z jego transportem.

Jeśli konsument w momencie dostawy stwierdzi, iż produkt nie odpowiada temu, co określono w umowie, powinien natychmiast zgłosić się do nas, korzystając z jednej z naszych metod kontaktu, podać informacje o produkcie oraz wymienić uszkodzenia, jakim uległ.

Ostrożnie sprawdzimy zwrócony produkt, a następnie skontaktujemy się z Tobą z pomocą wiadomości e-mail w odpowiednim terminie, by zaproponować ci zwrot pieniędzy lub wymianę wadliwego produktu. Zwrot pieniędzy lub wymiana nastąpi w możliwie najkrótszym czasie, a w każdym razie w ciągu 14 dni od dnia w którym wyślemy wiadomość e-mail z potwierdzeniem zwrotu pieniędzy lub wymiany wadliwego produktu.

Kwota zapłacona za produkty, które zostały zwrócone z powodu uszkodzenia/wady, podlega pełnej refundacji, wliczając w to koszt oryginalnej wysyłki produktu oraz koszty, które poniósłeś, zwracając nam go. Zwrot zostanie dokonany przy użyciu tej samej metody płatności, która została użyta podczas zakupu.

Inne pytania i odpowiedzi:
Top